⊂⊃﹒uncategorized \ 🔮 · ╰╮life◞ 🐇 · ﹒→﹙random﹒ꗃ

Voice Reveal a.k.a Answering your questions!

Hey Lilies! How are you? How was your day? Are you eating well? Are you sleeping well? Is there anything you’d like to tell me? 😭💕 I love you all so much!

I finally overcame my insecurity about my voice and am posting this recording! I hope this did not bore you and you enjoyed me giving in the answers <33

Check out the original post here.

It gets a bit weird and silent in the middle because I zoned out 💀 But I hope you don’t mind that 🥺💜

Click on the image to view the whole video!

Thank you for all the support! Drop in pretty comments 💜

Recorded on – 12th of September

Blogger Shout-Outs (In real life friends edition!)

Sneha – https://readwriteandbelieve.wordpress.com/

Sid – https://musingsofacuriousmind414193899.wordpress.com/

Anisha – https://artisticanishasworld.wordpress.com/

♔Teel-Dino♔ — Scarlet Crossroads: Chapter One: 113 Next Scarlet...

Advertisement

25 thoughts on “Voice Reveal a.k.a Answering your questions!

  1. love how You Say Supah DuPah! Haha, Gimmie that candy! Sameee, even I am A cat person , (Ask Sid and A ,They’ll go berserk if you say the words ‘cat’ and ‘avu’) Your voice is so sweeeet, like a sugary cotton candy cloud with purple sprinkles on top (wut)?

    Liked by 1 person

    1. I’ll record myself saying that and put it on loop and send it to you sis 😌 listen to it the whole day then 😂😂
      Yess cats>>>>> pls, how can you hate cats 😪
      Aw thank you 😂😂💜

      Liked by 2 people

  2. AWWWWW UR VOICE T_T
    Ur indeed the best singer.

    You’re voice OML it’s so sooothingggg
    U took so many efforts for this!! you deserve 200 follows!

    Looking forward to your song cover!!
    Awww thanks for the shoutout!

    Love youuu <3333

    Liked by 1 person

    1. ^^ lmao, noo if im the best singer, who is BTS? XD
      It is? No one’s ever told me that 🥺💕
      Nah, it wasnt a lot of efforts, dww ahaha
      and you deserve the world <33

      i dont wanna make people wait so, it probably will be posted soon ;D
      hehe np!

      no me moree 💜

      Liked by 2 people

      1. Also, Even I don’t like people who type ”ok”. Even idk why, but it doesn’t feel good if that makes sense :”D . That’s why even I mostly type ”okay” unless I’m too lazyyy..

        And yesss! Tonks is really cool! I would love to be either Hermione or Tonks… Or Ginny! She’s so brave [well in the books ofcourse]

        I love coconut ice cream too!! But not more than coconut mithai ❤

        Nuuu your voice is soo good! No offence don't listen to your sister/

        I perfectly know that sister sister bonding! She may say your voice is annoying, but she might be loving it too! And I completely relate to the joke part! My brother and I laugh so much even for the slightest joke.. And laugh even more when we see each others face!!

        Waiting eagerly for your cover <333

        Liked by 1 person

  3. Hey!!! Don’t know if I’ve actually commented on your blog yet…but I do read your posts and they’re sooo cute. And your voice is SO adorable!!! I think it sounds very calming. So absolutely don’t let what your sister says, embarrass you about your voice AT ALL. I think it’s so pretty. ❤
    I’ll try and comment more and not just read. 😆🤦‍♀️ Have an amazing day!!!

    Liked by 1 person

    1. This is your first comment and thank you so muchh!! You do? Aw thats sweet, thank you 💜
      Aah, thank you thank you 😭 most of the things she says are for fun (sibling things 😂) so yeah, pretty much okay.
      Don’t feel pressurized to leave a comment! It’s completely okayy 💜
      You too! Stay safe and thank you for the support ;D

      Liked by 2 people

  4. Your voice is so cute Omg T_T ❤
    I'm acting like I heard it for the first time
    Your answers were perfect-
    Humour- Check!
    Clarity- Check!
    Idk anything else so everything check!!
    Lol that invisibility cloak dream you've told me before XD
    I love coconut ice cream toooooooo
    Nooo don't be scared that no one's gonna like your song cover, please you're the best singer in our grp
    Ooo Omg even My bias is Chaeyoung and Wendy 😄
    Okay I laughed really hard when you said P A S T A and P I JJJJ A
    10 q? You deserve 100 but you'd get tired of answering them lol, but thank YOU for answering the questions!
    Lol I'm listening to this while doing mindspark 😂 your voice is so soothing
    Even I don't have a study routine high five

    Liked by 2 people

    1. You hear me everyday in class I-
      Aww noo, everything has its flaws, so does my voice 💜😂👍
      Yesss it’s iconic 😌✋
      YESS COCONUT SUPREMACYYY!!
      Hmmm but you know me in real life right? 😂💜 It’s kinda different
      Oh really? Aw sweet ;D
      HAHAHA I CAN’T HELP BUT RELATE EVERY SINGLE THING TO BTS 😭
      I appreciate all the effort you took out to type those many questions!!
      Doing mindspark? Couldn’t be me 😂😂 (when im literally on the top of the leaderboard 💀)
      Awwwwwww damnn my voice is soothing? Tell my sister that 😭

      Yesss sis, high fivee

      Liked by 3 people

    1. So this one was scheduled for today, long back but then I realised it was Tim’s birthday as well, so I posted that one first, and then I thought of just posting this one 😂💜

      Liked by 2 people

  5. My day was great! ❤ It's still going on so I can't really tell lol
    Yesss I'll check out your actual post right away!
    Aww thanks for the shoutout ❤ ❤ ilysm, hope you hit 200 followers soon! You deserve it more than anyone else!

    Liked by 1 person

    1. Aw, I’m glad it was great! Ahahaha life has cRaZy turns, I knoww 💜
      No prob! you’ve got my back 💜✨ Oml that’s so sweet, ilyt
      you deserver the whole world 😭💜 thank you for your comment Sid!!

      Liked by 2 people

    1. Hiii! I live on Pluto!! We have so much better wifi here 🙄😂😂
      No, I’m not a vegan, but I’m a vegetarian :DD
      My favourite books – The body in the Library by Agatha Christie
      The fault in our Stars by John Green
      The diary of a young girl – Anne Frank
      Aannd the autobiography of Malala Yousafzai, she’s an inspiration <33
      YESSSS WHY NOTTT!! YAY 💜

      Liked by 3 people

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s